W przypadku okien bez zamontowanej automatyki trzeba będzie obsługiwać je ręcznie.
Natomiast okienna automatyka pozwoli na obsługę okien za pomocą specjalnych guzików dobrze współgrających z samochodową automatyką.
Trzeba jednak przyznać, że w razie awarii takiej automatyki trzeba będzie od razu skorzystać z pomocy mechanika, ponieważ sam właściciel samochodu nie będzie w stanie naprawić takich okien.Tymczasem naprawa samochodowej automatyki jest bardzo często wykonywaną przez mechaników usługą samochodową.
Układ simplex ? dwa tłoczki rozpierające szczęki znajdują się we wspólnym cylinderku.W układzie tym jedna szczęka jest współbieżna, a druga przeciwbieżna. Wadą tego rozwiązania jest to, że naciski jednostkowe obu szczęk na bęben nie są jednakowe, a przez to zachodzi nierównomierne zużycie okładzin ściernych.
Wadą tego rozwiązania jest większy koszt oraz większy stopień skomplikowania układu Układ samowzmacniający ? układ simplex z zastosowanymi szczękami pływającymi.
Końce szczęk są na jednym końcu połączone łącznikem, który nie jest powiązany z innymi częściami hamulca.Efektem tego połączenia jest dodatkowy nacisk szczęki współbieżnej na szczękę przeciwbieżna podczas hamowania.
Powoduje to zbliżone naciski jednostkowe obu szczęk. Układ duo-duplex ? układ rozpieraczy jak w układzie duplex, z tym że rozpieracze są skonstruowane jak w układzie simplex. W układach o różnych naciskach jednostkowych na poszczególne szczęki, w celu niwelacji różnic, stosuje się okładziny cierne o różnej grubości oraz o różnym polu powierzchni trącej.Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Hamulec_b%C4%99bnowy
W ich trakcie będzie on uczestniczył w naprawie samochodów oraz dokonywał zamówień części samochodowych.
Odbyte praktyki pozwolą mu w przyszłości na prowadzenie własnego warsztatu, w którym będzie mógł dokonywać napraw różnych pojazdów mechanicznych.