tanie pozycjonowanie Katowice

E-marketing ? dlaczego warto pamiętać o tej formie reklamy?

E-marketing z roku na rok staje się coraz bardziej liczącym się działem działalności marketingowej.
W wielu, szczególnie większych firmach powoływane są specjalne działy, w których pracownicy czuwają nad realizacją ściśle określonego planu marketingowego w Internecie.
Jak się okazuje, obecnie Internet jest najskuteczniejszą formą reklamy.
Jest tak przede wszystkim dlatego, że do Internetu dostęp ma właściwie każdy, a do odbiorcy można dotrzeć bardzo różnymi kanałami, jak na przykład za pomocą portali społecznościowych.
Warto pamiętać także o pozycjonowaniu stron, które jest jedną z najskuteczniejszych form promocji internetowej.
Oczywiście pod tym względem warto zatrudnić specjalistów, którzy pomogą nam w realizacji naszego planu.

Wikipedia i e-marketing

tanie pozycjonowanie Katowice
Marketing internetowy ? forma marketingu, używająca jako medium Internetu i strony WWW (World Wide Web).

Służy do przesłania informacji marketingowej i pozyskania klientów.

Przykłady marketingu internetowego to przede wszystkim różne formy reklamy między innymi strony rezultatów wyszukiwarki, baner, reklamy multimedialne, reklamy serwisów społecznościowych, interstitial, ogłoszenia reklamowe w Internecie, sieci reklamowe oraz e-mail marketing, łącznie z e-mail spam. Początkowo reklama w Internecie przyjmowała formę tzw.

mailingu, czyli wysyłania reklam za pomocą poczty elektronicznej.

W 1993 roku nastąpiła rewolucja ? powstała przeglądarka internetowa Mosaic, która potrafiła wyświetlać grafikę i ramki.

Od tej pory reklamodawcy mogli dotrzeć do większej liczby potencjalnych odbiorców, a sama reklama mogła przyjąć formę graficzną.

Druga połowa lat 90.
XX wieku, to bardzo dynamiczny rozwój Internetu i technologii z nim związanych, w tym także reklamy.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Marketing_internetowy

O wynikach organicznych w Wiki

Wyniki organiczne ? to ta część wyników wyszukiwania (SERPów), która nie obejmuje wyników płatnych, czyli linków sponsorowanych. Wyniki organiczne, zwane także naturalnymi, zależne są od dopasowania poszczególnych witryn do zapytania internauty.
O kolejności wyświetlania adresów url witryn, decyduje przeprowadzona przez algorytmy wyszukiwarki ocena jakości strony1.
Im dana witryna znajduje się wyżej w wynikach wyszukiwania, tym zwiększa się prawdopodobieństwo, że zawartość strony będzie najlepiej odpowiadać zapytaniu użytkownika. Strony, które zajmują wysokie pozycje są dobrze widoczne, przez co są częściej odwiedzane.
Dobre pozycje można uzyskać między innymi stosując pozycjonowanie.

Wyniki organiczne stanowią właśnie obszar działań pozycjonerów.

Gdyż każda wyszukiwarka internetowa mniej lub bardziej pozwala na manipulowanie wynikami organicznymi.
Takie działania wymagają jednak określonej wiedzy i umiejętności Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Wyniki_organiczne.
Dodane: 15-02-2017 06:08

Tagi: pozycjonowanie seo marketing internet dla firm e-marketing