O świadomości marki w Wikipedii

przyczepy reklamowe
Świadomość marki - miernik znajomości marki.
Zazwyczaj badania świadomości marki przeprowadza się metodą CATI, czyli drogą wywiadów telefonicznych. Można też przeprowadzać metodą PAPI czyli papierowymi wywiadami kwestionariuszowymi, lub poprzez CAWI - czyli wywiady internetowe. Najważniejsze wskaźniki świadomości marki to: świadomość spontaniczna, czyli procent grupy docelowej, który bez pomocy ankietera jest w stanie podać nazwę marki świadomość wspomagana, czyli procent grupy docelowej, który deklaruje znajomość marki po jej wyczytaniu przez ankietera świadomość TOM (ang. Top of Mind) czyli procent grupy docelowej wskazujący daną markę jako pierwszą w badaniu (pierwsza, która przyjdzie do głowy respondentowi).Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Świadomość_marki

Duże przyczepy reklamowe

Duże przyczepy reklamowe mają to do siebie, że są bardzo widoczne i posiadają bardzo dużą powierzchnię reklamową.

Dzięki temu mogą one bardzo skutecznie spełniać różnego rodzaju cele reklamowe i sprawiać, że wiele osób dowie się o prowadzonej przez kogoś działalności gospodarczej.

Jednak bardzo ważne jest, aby nawet największa przyczepa reklamowa była bardzo charakterystyczna i została dobrze przygotowana do przejazdu. Wiele przyczep posiada więc bardzo jaskrawe reklamy i są one pomalowane na bardzo szybko rzucające się w oczy kolory.

Wszystko to sprawia, że tak dobrze przygotowane przyczepy reklamowe będą w stanie skutecznie spełniać przepisane sobie funkcje reklamowe i sprawiać, iż reklamowane produkty będą się dobrze sprzedawały.

Billboard - Wikipedia

przyczepy reklamowe
Najpopularniejsze formaty nośników sieciowych (tj. standaryzowanych) stosowane w Polsce to: billboardy/freeboardy 12 m? o formacie 5,04x2,38 metra (tzw. format europejski, eurobillboard); billboardy/freeboardy 12 m? o formacie 4x3 metry; billboardy/freeboardy 18 m? o formacie 6x3 metry; billboardy/freeboardy 36 m? o formacie 12x3 metry; billboardy/freeboardy 48 m? o formacie 12x4 metry; citylighty 1,2x1,8 na wiatach przystanków miejskich; inne citylighty 1,2x1,8 ? naścienne, wolnostojące, na latarniach; billboardy 6 m? (aktualnie spotykane w metrze).Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Billboard_(reklama)
.

Widok do druku:

przyczepy reklamowe